לתושבים שלום,
מס הכנסה העביר הנחיות חדשות לקבלת אישור תושב ועיקרן:
1. התושב צריך להיות רשום במרשם התושבים כתושב בית הלל.
2. התושב צריך לספק הוכחה/ אישור כי גר ברציפות במושב ב 12 החודשים האחרונים.
3. יש להגיש טופס בקשה (1312)+ אישורים מתאימים, ולאחר בדיקה יוחתם טופס האישור (1312 א)
עקב זאת הוצאה ההודעה הבאה לתושבים:
מסמכים נדרשים לאישור תושב :
1. רישום כתובת "בית הלל" במרשם התושבים (ע"פ רשימה שניתנה ע"י המועצה ונמצאת במזכירות, או צילום תעודה מזהה עם כתובת).
2. לשוכרים: חוזה שכירות מעל שנה.
3. לשוכרים: אישור מגורים מעל שנה במושב חתום ע"י המשכיר.(ניתן לקבל במזכירות).
4. למלא טופס 1312 וטופס 1312/א (ניתן להוריד באתר מס הכנסה או לקבל במזכירות לא יתאפשר למלא במזכירות.)
אין לתת אישורים
1. מגורים בישוב המזכה פחות מ-12 חודשים רצופים.
2. ע"פ הרישום בת"ז בלבד.
3. אישור תושב לצרכי מס הכנסה בלבד ולא יכול לשמש לצרכים אחרים.
מצורפים בזאת טפסים 1312 ו 1312 א (ניתן להוריד אותם גם מאתר מס הכנסה)
כמו כן מצורף עבור שוכרים טופס אישור המשכיר על מגורים במושב למעלה משנה.
יש להגיש את כל הטפסים המלאים לאתי . הטיפול יעשה במרוכז והאישורים החתומים יחולקו בתאים.
לא יתאפשר מילוי הטפסים או המתנה לקבלת אישור בתוך המזכירות .